-معرفی و ارائه توانمندیهای داخلی و همچنین تبادل تکنولوژی با سایر مشارکت کنندگان بخش بین المللی نمایشگاه و ارائه رهنمود های کارشناسی توسط سازمانها و انجمن های ذیربط به مشارکت کنندگان
-برندسازی و جایگاهسازی رویداد بعنوان بزرگترین و مهمترین رویداد علمی و عملی در حوزه تقویت، تزیین و خدمات پس از فر وش خودرو
-ایجاد فضای تولید فکر، ایده و نظریات کارشناسی و به صحنه آوردن محققان، پژوهشگران، نخبگان حوزه مرتبط و تعامل موثر بین مرکز علمی و پژوهشی و دستگاههای قانونی و اجرایی کشور
-آگاهی و شناخت از کاربرد فناوریهای نوین در تقویت، تزیین و خدمات پس از فر وش خودرو
-حمایت از کالا و خدمات ایرانی در راستای توسعه صادرات و اشتغالزایی
-رضایت و تکریم مشتری
-صرفه جویی در زمان و هزینه
-ترویج کسب و کار های اینترنتی(استارتاپ ها) و وب اپلیکیشن ها با تمرکز بر مبارزه با آلودگی هوا و ترافیک
-تأکید بر آموزش در تعمیر و نگهداری و خدمات خودرویی
-آشنایی، هم افزایی و تعامل همه ارکان و بخش های زنجیره توزیع و تامین با یکدیگر در یک زمان و مکان