دوره دوم نمایشگاه بین المللی تقویت، تزئین خودرو و خدمات وابسته در شهریورماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید.
این نمایشگاه در دوره دوم به دلیل افزایش مشارکت کنندگان داخلی و حضور شرکت های خارجی در فضایی بالغ بر ۶۰۰۰ مترمربع در فضای نمایشگاهی و فضای باز میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان به حوزه تقویت و خدمات خودرو گردید.
نمایشگاه تیونکس سعی دارد با معرفی و ارائه توانمندی های داخلی در راستای تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی و با هدف شناسایی قابلیت بخش فناوری و تولید داخل، ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی های روز دنیا در زمینه خودرو و خدمات خودرو، جلوگیری از خروج ارز، صدور خدمات فنی و مهندسی کالا، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری، تبادل تکنولوژی با سایر مشارکت کنندگان و همچنین تجمیع همه تصمیم سازان و تصمیم گیران سازمان ها و ارگان های حاکمیتی برگزار نماید.
شایان ذکر است اهداف نمایشگاه تیونکس:
• ایجاد فرصت های سرمایه گذاری و همچنین تبادل تکنولوژی با سایر مشارکت کنندگان در بخش بین الملل
• آشنایی، هم افزایی و تعامل همه ارکان و بخش های مرتبط، در یک مکان و زمان
• ایجاد فضای تولید فکر، ایده و نظرات کارشناسی و به صحنه آوردن محققان، پژوهشگران و نخبگان حوزه های مرتبط و تعامل موثر بین مراکز علمی، پژوهشی و دستگاه های قانونی و اجرایی کشور
• معرفی و ارائه توانمندی ها و دستاوردهای روز دنیا در حوزه خودرو
• شناسایی توانمندی های داخل جهت نیل به توسعه و ارتقاء صنعت خودرو
• کمک به رشد تکنولوژی و بهبود کیفیت صنعت خودرو کشور.